lördag 9 januari 2010

Jag har insett att min senaste kyss var: utav den bästa som finns
Jag lyssnar på: ingentingen
Jag pratar: när jag känner för det
Jag tycker om: värme
Min bästa vän är: bättre med många vänner än en bästa vän
Min första riktiga kyss: var min första i typ 2:an? med julia hah! men min första riktiga var när jag gick i 5:an
Jag avskyr när folk: lägger sig i
Kärlek: finns det mycket utav
Jag gillar att: att bara ligga stilla och låta tankarna flyga fritt
Jag kommer alltid att vara: onöjd
Jag är hemligt förälskad i: hihih oskar:$
Sist jag grät var: några dagar sedan tror jag
Min mobiltelefon är: är rätt kass;)
När jag vaknar på morgonen: brukar jag ligga och tänka på dagen
Innan jag går och lägger mig: sluter jag ögonen
Just nu tänker jag på: att jag verkligen borde duscha
Bebisar är: underbara
Idag har jag: kommit hem ifrån julia
Ikväll ska jag: mysa med oskar
I morgon kommer jag: vakna upp bredvid oskar
Jag vill verkligen: fylla arton, flytta hemifrån och skaffa mig ett eget liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar