lördag 9 januari 2010

hemma-aa-aa-aa-aaaa

hemma ifrån julia nu, har precis ätit lite mat och ska snart in i duschen hade jag tänkt mig. fick också en chock då jag klev in i mitt rum och det var superstädat. av en viss mamma skulle jag nog tro. snart ska jag inte i dsuchen trött och sliiteen som jag är. julia och jag gick och la oss vid 2 men vem vet när jag somnade(?) kunde verkligen inte sova, hatar när det blir så. iallafall vanknade jag runt 9 tror jag och nu är jag rätt härligt trött.. dumt, ska ju inte vara trött sen när baby kommer för att mysa. honom har jag inte sätt på en hel vecka nu och det känns riktigt konstigt. innan det var vi ju med varandra iallfall varannan dag om inte mer. aja trött slitet och äcklig som jag just nu är får jag väl endå försöka ta mig nedåt emot duschen för att bli lite renare iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar